• Oferowane przez nas produkty są pierwszego gatunku i najwyższej jakości. Każdy produkt posiada gwarancję producenta i pełny serwis.

Okres gwarancji na produkty jest różny i uzależniony od producenta jak i rodzaju towaru.

UWAGA:

1. REKLAMACJE NA PŁYTKI
- zakupione płytki należy sprawdzić przed położeniem - co do jakości, koloru, odcienia oraz wymiarów porównując z różnych opakowań, gdyż po przyklejeniu reklamacje przez producenta nie są uwzględniane.
2. USZKODZENIA W TRANSPORCIE
- zakupiony towar, który zostaje nadany przesyłką kurierską należy w obecności kuriera sprawdzić pod kątem uszkodzeń mechanicznych/fizycznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół reklamacyjny z przewoźnikiem i dołączyć go do przesyłanego zgłoszenia reklamacyjnego.
3. WADY FABRYCZNE
- przy stwierdzeniu wady fabrycznej na zakupionym towarze prosimy o dokonanie dokumentacji zdjęciowej
4. WYSYŁKI REKLAMOWANYCH TOWARÓW
- w przypadku kiedy reklamowany towar będzie musiał zostać odesłany do nas prosimy o odpowiednie zabezpieczenie go do transportu tak by nie uległ uszkodzeniu.

W przypadku stwierdzenia przez Państwa nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub wyglądzie zakupionego przedmiotu prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wypełnienie załączonego formularza i przesłanie go wraz z zdjęciem/zdjęciami wady na adres e-mail: sklep@alewnetrze.com.pl

Koszyk