W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

      

Kontakt

AleWnetrze.com.pl
Gdańsk
ul. Hynka 67
tel.: 508-388-259
napisz do nas
iza@alewnetrze.com.pl
sklep@alewnetrze.com.pl

 


Gwarancje i reklamacje

Każdy sprzedawany oferowany produkt w naszym sklepie posiada gwarancję producenta.

Okres gwarancji na produkty jest różny i uzależniony od producenta jak i rodzaju towaru.

WAŻNE:
1. REKLAMACJE NA PŁYTKI
- zakupione płytki należy sprawdzić przed położeniem na ścianę lub podłogę co do jakości, gdyż po wyłożeniu na ścianie reklamacje przez producenta nie są uwzględniane.
2. USZKODZENIA W TRANSPORCIE
- zakupiony towar, który zostaje nadany przesyłką kurierską należy w obecności kuriera sprawdzić pod kątem uszkodzeń mechanicznych/fizycznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół reklamacyjny z przewoźnikiem i dołączyć go do przesyłanego zgłoszenia reklamacyjnego.
3. WADY FABRYCZNE
- przy stwierdzeniu wady fabrycznej na zakupionym towarze prosimy o dokonanie dokumentacji zdjęciowej
4. WYSYŁKI REKLAMOWANYCH TOWARÓW
- w przypadku kiedy reklamowany towar będzie musiał zostać odesłany do nas prosimy o odpowiednie zabezpieczenie go do transportu tak by nie uległ uszkodzeniu.

W przypadku stwierdzenia przez Państwa nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub wyglądzie zakupionego przedmiotu prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wypełnienie załączonego formularza i przesłanie go wraz z zdjęciem/zdjęciami wady na adres e-mail: sklep@alewnetrze.com.pl

OGMwNjQyN